mandag den 7. november 2011

Canopy (svaevebaner) og sommerfuglepark


I dag (07-11) har vaeret en indtil videre super fed dag. Om morgenen blev vi hentet af taxier og koert lidt op af et bjerg, til et sted vi kunne lave aktiviteten kaldet canopy. Canopying gaar meget simpelt ud paa, at man skal koere paa nogle lange svaevebaner. Vi havde allerede proevet det en gang foer (i Baños), men denne gang havde jeg mit kamera med!
De havde 13 baner, med en samlet laengde paa 3.650 meter! Denne gang var vi ikke delt op to grupper, men var alle sammen i en. De var super hurtige til at faa sendt os af sted paa linerne, saa vi fik slet ikke mulighed for at komme til at kede os. Vi var gennem de 13 baner paa ca to timer.

Samme sted, som vi havde lavet canopy, var der ogsaa mulighed for at lave et swingjump. Her var der nogle stykker fra gruppen der hoppede, og jeg fik taget nogle gode videoer, jeg vil forsoege at faa uploadet til picasa naar jeg finder et sted med hurtigt internet.

Efter middag, tog vi naesten alle sammen ud til en lille sommerfuglepark i naerheden. Her fik vi en lille runvisning, og derefter brugte vi en masse tid paa at faa taget nogle gode billeder.

Senere i aften skal jeg til froe-koncert - det bliver spaendende at se hvad det er! (opdateres senere)

At vaere til froekoncert var lidt specielt. Ogsaa fordi, hvad kan man forvente naar man tilmelder sig saadan noget? Vi legede lidt med idéen om et show med syngende froeer og bas froeer!
Det viste sig, at det vi skulle hoere var de mange forskellige hoeje lyde, froerne lavede om aftenen.. Til det fik vi et lille glas roedvin. Det var lidt specielt, og vi taenkte lidt "var det det?". Lidt efter kom der en fyr paa 29 fra USA, der skulle vaere vores guide. Vi fik en super god runvisning i skoven, hvor han viste og fortalte en masse om de forskellige froeer, men ogsaa om andre dyr, og planterne.
Da turen var slut, spurgte han om der var nogle der ville med paa en se fugle tur, kl 6 om morgenen dagen efter. Det var vi 3 der sagde ja til (Mathias, Simon og mig).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar