lørdag den 1. oktober 2011

Afslapning, fodbold og ridning


Dagen var en afslapningsdag, inden den lange 6 timers hike dagen efter. Til morgenmad fik vi en laekker pandekage foldet sammen om noget frugt.
Den foerste af de tre grupper, tog afsted paa hesteryg lige efter morgenmaden. Resten af os blev tilbage paa hotellet, hvor vi blev udfordret til en fodboldkamp, mod vores to guider, kokken, receptions-fyren og en anden der arbejde paa hotellet.
Fodboldbanen, var i den ene side af heste-folden, saa banen var fuld af lort! Sjovt var det alligevel, og vi bankede dem 6-4. Derefter ville de have en rematch, og vi aftalte at taberne gav oel til det vindende hold. Vi tabte 0-3.
Derefter skulle jeg paa hesteryg for 2. gang. Jeg fik den lidt vilde hest, men da jeg placerede mine lidt over 100 kg paa den, var den nu meget rolig. Denne gang var jeg lidt mere tryg ved situationen, og det var en meget god oplevelse. Paa vejen hjem, skiftede vejret desvaerre til en tordenbyge, saa jeg blev lidt vaad. Hestene var helditvis helt kolde over for lyn og torden. Daa vi kom tilbage spiste vi nogle sandwich til frokost, og 3. gruppe tog af sted paa hesteryg.
Mathias har det forresten ret godt, og han var ogsaa med til at ride.

Beskrivelsen af dagen, fra vores program:
"From the hosteria you will go horseback riding for four hours in the beautiful environment of the NationalPark Cotopaxi."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar