lørdag den 17. september 2011

Salsa!


Det er den 17-09-11 og klokken er 18:34. Jeg har lige vaeret til min foerste salsa-lektion med gruppen. Det var overraskende sjovt, haardt og svaert! Jeg fik taget nogle billeder jeg vil forsoege at ligge op senere.

Dagen startede vi ud med en rundvisning i Quito. Vi gik til noget gaagade-plads, hvor der blev spillet hoejt musik, og vi blev budt op til dans! Det var meget sjovt... Ecuadorianere danser meget!
Derefter gik turen til en meget stor kirke, hvor jeg fandt ud af, at jeg ogsaa havde en lille smule hoejdeskraek. Jeg fik dog kaempet mig op af de sidste smaa metalstiger, uden at falde om, og havde en rigtig god udsigt over byen.
Da vi gik ud i starten af dagen, stod solen hoejt paa himlen, saa ingen havde taenkt over at det muligvis kunne begynde at regne. Saa da vi skulle ud af kirken igen, stod det ned i staenger!
Vi blev ret vaade, men fik en god 3-retters frokost.
Derefter tog vi tilbage til hotellet, drak en oel, og tog til salsa!

1 kommentar:

  1. Spændende med salsa og skønt at du har lavet denne blog. Papaya smager normalt godt (du skal ikke spise kernerne) og godt mod mange lidelser som f.eks halsbrand :-)

    SvarSlet