tirsdag den 27. september 2011

At leve i et med naturen


Nu er jeg blevet klippet, det kunne Sara Nyholm lige klare med en trimmer. Foerst gik jeg egentlig til en frisoer, der sagde at hun havde tid lige om lidt, men efter at hun havde klippet tre personer i traek, valgte jeg at forsoege at finde en trimmer i stedet. Det lykkedes mig at finde en i et supermarked til 10$, som Sara klippede mig med.


Den 26. tog vi ud til nogle landbrug drevet af indfoete. Vi blev delt op i grupper paa ca 3 ved hver lokal familie. Hos familien skulle vi saa hjaelpe til med nogle daglige aktiviteter. Vi blev smidt paa ladet af en truck, og koert ud til familierne.


Jeg boede med Sara og Muhammed, og vi hjaelp bl.a. med til at flytte kvier de havde i snor, pille aerter vi fik at spise om aftenen og rydde hele deres sti til huset for ukrudt der skulle koeres med trilleboerer langt vaek! Det var lidt haardt, men ogsaa meget spaendende.



Paa gaarden havde de tre store hunde, otte hundehvalpe, en kat, en gris, nogle koer og mange marsvin. Selvom Muhammed er meget allergisk over for alt med haar, kunne han ikke staa for de smaa hundehvalpe.

Mig og Mohammed blev bidt/stukket af ret mange insekter, saa vi fik at vide af vores "mor" at vi skulle gnide os ind i citronsaft. Det gjorde vi saa, og jeg tror nok det virkede.
Se flere billeder paa: https://picasaweb.google.com/104191214226740306100/AdventureRejse?authuser=0&feat=directlink

Ingen kommentarer:

Send en kommentar